Royal Årsstämma – Vart är inlägget ?

Hej allihopa…

Undertecknad vill informera Er om att inlägget angående årsstämman gav en missvisande bild av det ekonomiska läget i AIK Ishockey AB.

Jag har fått en del saker förklarade för mig och jag borde givetvis ha ställt en del frågor igår på årsstämman när chansen gavs istället för att dra egna och felaktiga slutsatser.

Har efter en del reflektion valt att ta bort inlägget från sidan. Har aldrig gjort något sådant förut, men någon gång måste ju bli den första…

// PROZAC

2 Responses to Royal Årsstämma – Vart är inlägget ?

  1. Mats skriver:

    Fan att vi ska ha så mycket stolpe ut.

    1-0 och total dominans, ändå 1-2 i paus…. Vafan.
    Daniel Larsson är inte Fasth….det vet jag, men jag tycker ändå att han borde gjort ett par bättre ingripanden igår. Framförallt vid 1-1, 1-2 och 1-3.

    Ser fram emot en ny rapport från stämman.

    • PROZAC skriver:

      Mats – Ja, vad säger man… AIk gjorde i alla fall match av matchen.

      En ny version av rapporten kommer förhoppningsvis inom snar framtid. 😉

Kommentera

