Leave the blog for a change…

För omväxlings skull så tänkte jag hänvisa er bort från den här sidan idag. Har skrivit ihop en kort liten text om damlagets försäsong som publicerats på aikhockey.se och den finner Du om Du klickar HÄR.

Sedan måste jag även rekommendera Dig att läsa Vad händer ? som min bloggkollega Marie skrivit ihop. Har Du redan läst stycket så kan Du med fördel gå in på Black Indeed och läsa texten igen.

Det var allt som jag hade att erbjuda Er idag. 🙂

FORZA AIK !!!

2 Responses to Leave the blog for a change…

  1. Webmaster skriver:

    Jag är uppriktigt upprörd !!

    Anja person är flata !! Och hon spelar inte ens fotboll !!!

    Vart är världen på väg ??

    • PROZAC skriver:

      Webmaster – Inte konstigt att Du är upprörd… fast ärligt. Din upprördhet handlar ju mer om att det är en tjej som kommer få äran att knåda Anjas röv än att Du kommer få göra det. Har jag rätt eller har jag väldigt rätt ? 🙂

Kommentera

