Silly Season – I en annan del av Stockholm…

#7 Filip Olsson – gjorde 9 matcher för AIK i Elitserien säsongen 10/11.

Bara så att Ni vet så har Huddinge Hockey gjort klart med en ”gammal” AIK:are, nämligen ingen mindre än backen Filip Olsson. Säsongen som gick så spelade Filip Olsson för Mörrums GoIS, men nu så vänder alltså Filip Olsson hem till hufvudstaden igen vilket är fullt förståeligt.

Bara att gratulera Huddinge Hockey, de har ju faktiskt ändå värvat en kille som gjort mål för AIK i Elitserien. Hur många hockeyspelare kastar inte bort 15-20 år av sina karriärer utan att lyckas med den bedriften ?

Kontraktet löper över ett år och vill Du läsa mer om Huddinge Hockeys supervärvning så kan Du klicka HÄR.

15 Responses to Silly Season – I en annan del av Stockholm…

  1. Mats skriver:

    Mårtensson. Vad fan händer? Jag vill se honom i Gnaget.
    En kille som jag följt lite i år är Carl Gustafsson i Troja.
    Förbannat synd att han är dif…. Bra kille!
    http://www.eliteprospects.com/player.php?player=5503
    Kanske något för dif själva att plocka hem?

    • PROZAC skriver:

      Mats – Jag hoppas att det är Viktor Mårtensson Du menar… Fast antagligen så var det väl Tony som Du vill se i AIK. Jag skulle gärna se 2 x Mårtensson i AIK. 🙂 Calle Gunnarsson kan hålla sig långt borta från AIK. Inga gårdare i AIK tack.

  2. BankOnPlank skriver:

    Bra där brynäs… bra där!!! Nu tänker jag sura tills bajen spelar i Allsvenskan igen…

    En goon säger du? Säg åt Blomdahl att sluta med kramterapi så ordnar det sig ska du se. 😀

    • PROZAC skriver:

      BankOnPlank – Vad här hänt med Blomdahl ?!?! Han har gått och blivit soft… inte okej. Vi behöver ett psykbryt i AIK. Kom hem Andreas Jämtin !!! Bryt Ditt kontrakt med vilka de nu va som Du spelade med.

      • BankOnPlank skriver:

        Kramterapi.. jag känner det på mig.
        Äsch.. vi behöver en KLM line.. så att jag kan sjunga ”Bättre än Sovjet!” utan att framstå som en total idiot. 😀

      • PROZAC skriver:

        Jag vill se Jere Karalahti i AIK !!!

  3. BankOnPlank skriver:

    Du vet hur det gick senast vi hade finnar i laget : http://www.eliteprospects.com/team.php?team=1&year0=2002

  4. Mats skriver:

    Björn Melin!

Kommentera

