Ja, det här ÄR en AIK och Elitserieblogg…


Klicka på den vackra bilden för att komma till ett minst lika vackert referat.

…men jag vill ändå länka till ett gäng bilder och screenshots som INTE har någonting med Elitserien att göra. Det är nämligen så att jag finner dessa bilder väldigt vackra och därför vill jag ju såklart dela med mig.

Idag (lördag den 31:a mars 2012) så blev det ÄNTLIGEN klart att skit-dif spelar i Hockeyallsvenskan från och med säsongen 12/13.

Så därför hoppas jag att alla AIK:are passar på att njuta ordentligt av det lilla bildkollage som följer här nedan. Jag skulle kunna gjort inlägget mycket mera omfattande, men man måste ju ha tid över till att fira skit-difs exit ur Elitserien. Och till alla Er apor vill jag bara säga…

Hoppas att Ni går i konkurs skit-dif och att vi aldrig mera ses.

🙂 Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha !!! 🙂

Mycket vacker screenshot från hockey.expressen.se den 21:a mars 2012

Screenshot från aftonbladet – extra plus för det krossade skit-dif märket.

Screenshot från svt.se – Notera att Challe syftar på sitt rövhål.

Aaaah, vi tar några underbara bilder också när vi ändå är i farten. Det här känns så underbar så att jag får gåshud. Moahahahaha… Klicka på bilderna för att komma direkt till Aftonbladets fullständiga bildkollage.

…och två till… 🙂

Vill avsluta med följande…

F*UCK OFF skit-dif och hälsa Huddinge Hockey på resan neråt.

FORZA AIK !!! För här skall det firas De Luxe med Extra Allt !!!

9 Responses to Ja, det här ÄR en AIK och Elitserieblogg…

  1. BankOnPlank skriver:

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!

    • PROZAC skriver:

      🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  2. Skadeglad skriver:

    Eré verkligen sant? Aprilskämt? Demonerna med nye orakeltränarn som skulle pissa på allt motstånd:-) Höll på att spela först Timrå, sedan Modo ur Elitserien. Fick troligen? tröjan upphissad i taket som en liten muta mot att ta över det sjunkande skeppet.

    • PROZAC skriver:

      Skadeglad – Nej, det är ÄR inget Aprilskämt. 🙂 Det är en ny värld som vi fortsätter våra liv i idag. En godare värld, en trevligare värld, en harmonisk värld. En värld utan skit-dif i Elitserien. Ja, jag känner i kroppen att harmonin bara bubblar inom mig.

  3. BankOnPlank skriver:

    Fortfarande lika kul!!! HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA!!!!

  4. Black Boris skriver:

    Det är synd om Djurgården. Därför tycker jag nu att vi reser oss alla och sjunger ”We shall overcome”.

  5. BankOnPlank skriver:

    Charles Bronsons järnkaniner, Charles Bronsons järnkaniner,
    Charles Bronsons järnkaniner, Charles Bronsons järnkaniner,
    Charles Bronsons järnkaniner!!!!

    Skänk själläftäå till arktis!

    Bra dag detta. 0-0 kan man leva med faktiskt.

Kommentera

