Vänta, vad är det här ?!?! Jag saknar…

…den största och viktigaste pusselbiten av dem alla. Jag syftar givetvis på att David Engblom SAKNAS i det AIK-lag med legendarer som skall spela mot Brynäs IF:s legendarer innan matchen på tisdag.

Alltså, vi snackar om den största LEGENDEN i hela AIK:s historia !!!

#33 – KUNG DAVID ENGBLOM !!!

Han ska INTE vara med, eller så är det bara så att man ”mörkar” med laguppställningen från AIK:s sida för att kunna bjuda publiken på en glad överraskning. Jag hoppas att det är så…

Men mest sannolikt är väl att David Engblom är ”låst” i sin nya roll som materialförvaltare och därför struken ur laguppställningen, men det borde man ju kunnat lösa. Joakim Rösund har säkert en massa polare som kan hjälpa till med tvättmaskinerna om så bara för en kväll.

Annars kan jag gå ner och vika underställ, typ.

Okej, ingen David Engblom i AIK…

#18 Tomas Strandberg – spelade i AIK säsongerna 91/92 – 97/98.

Däremot skall tydligen Tomas Strandberg spela för AIK, denna JUDAS som glatt gick till skit-dif när han kom hem från sitt proffsäventyr ute i Europa. Sådant glömmer man inte. Som om inte det vore illa nog så skall Börje Salming dra på sig en brynäströja igen.

RIDÅ, FAIL… Whitney Houston på crack !!!

Okej att det bara är en ”plojmatch” men för en hardcoresupporter så är det här inget annat än en veritabel skandal. Givetvis så gick min puls upp på onormal nivå när jag läste AIK:s laguppställning.

Alltså Tomas Strandberg klassad som AIK-legendar ?!?!

NEEEEEEEEEEEEEEIN !!! (bankar näven i bordet)

Att Börje Salming ställer upp för Brynäs IF:s legendarlag kan jag motvilligt köpa, även om det känns väldigt fel.

Varför har man inte ringt in Thomas Sjögren och Jan Huokko ?! De är ju också AIK-legendarer fast på sina egna perversa sätt.

Ja ja, jag får sätta mitt hopp till att Mats Thelin ger Börje Salming en bröstvärmare. Jag föreslog det till Mördarn på Twitter och fick en glad gubbe till svar. Det kanske blir en legendarisk match ändå till slut ?!?!

Anyway…

Tävlingen där Du kan vinna Björn Bjurlings matchtröja är just nu bara timmar från release. Se där, en positiv nyhet innan 2011 gör bokslut.

FORZA AIK !!!

 

5 Responses to Vänta, vad är det här ?!?! Jag saknar…

  1. Eddie skriver:

    suveränt, fan om man inte skulle skita i a-lagsmatchen och gå hem om inte #33 lirar i legendarmatchen

  2. […] det är väl egentligen något som höjer ögonbrynen (utom det stora nöjet att få beskåda Prozacs ledsna min efteråt) men det är däremot det som sker innan klockan 17.00 – i och med att […]

  3. […] på läktaren…och så en del gamla gnagarbekantingar i sällskapskretsen förstås, bl.a. Prozac som av givna skäl kommer vara på betydligt bättre humör innan tillställningen än efteråt då […]

Kommentera

