AIK kan, om AIK vill…

Eftersom jag inte vill framstå som en sur gammal pensionär så vill jag lyfta fram en t-shirt som jag tycker är väldigt lyckad. Ett bevis på att AIK kan, om AIK vill… Denna fina t-shirt kan man med fördel införskaffa på Hovet eller på www.aikhockeystore.se för endast 220 bagis.

11 Responses to AIK kan, om AIK vill…

  1. Black Boris skriver:

    Kan även meddela att Viktor Fasth-tröjan som finns till försäljning för samma pris är mycket vacker. Särskilt när den sitter på en stolt gnagare som, trots sina inte ens tre år fyllda, redan har sett fler hemmamatcher på plats denna säsong än majoriteteten av alla ”Vi är överallt men inte på Hovet-AIK:are.

    • PROZAC skriver:

      Black Boris – Fasth-tröjan är vacker och bör vara ett GIVET köp för de flesta AIK-supporters… Jag skulle dock vilja ha en t-shirt med Lisa Hedengren. Typ. Eller vilja ha och vilja ha… Jag KRÄVER att man tar fram en sådan !!!

  2. Marie skriver:

    Varför inte ta fram tröjor med Engblom exempelvis eller, ja det är bara att välja, men sen ge f-n i – på ren svenska – 1921. Egentligen känns det som ett smärre hån.

    • PROZAC skriver:

      Marie – Peter Mellqvist har blivit kontaktad i frågan… Inte av mig dock utan av en annan hardcoresupporter som reagerade ännu starkare mot 1921-skiten än vad jag gör. Jag kan bara UPPLYSA alla mina AIK-bröder och systrar och sedan är det upp till var och en om man vill kasta sina pengar i sjön på en ”Skellefteå AIK-souvenir”.

      Håller fullständigt med om att man borde ta fram något med David Engblom. Röda Stjärnan (mitt lag i Serbien) har tagit fram en del sköna produkter där de lyfter fram sina gamla hjältar.

  3. Kiruna skriver:

    Eftersom det handlar om souvenirer kan jag gnälla lite jag också…jag har en son som är drygt ett och satte mig framför datorn för att kolla på lite prylar till honom, jul snart och allt det där.

    Döm om min förvåning då jag varken på hockeyn eller fotbollens shopsida inte lyckades hitta en enda pryl i rätt storlek till honon. Detta EN månad innan julafton

    Det är ju mycket möjligt att det finns i den fysiska shopen men antagligen kommer jag skita i det då jag förutsätter att hemsidan är uppdaterad.

    Att gnälla över dåliga intäkter och publik samtidigt som man inte tar ansvar över de inkomstkällor som man kan påverka lätt är för mig obegripligt.

    Nu tittade jag endast på juniorprylar men jag känner mig tämligen säker på att barnsouvenirer är en av de varugrupper som man säljer absolut mest av.

    • PROZAC skriver:

      Kiruna – Låter helt galet att sådant inte går att beställa, samtidigt så är jag inte förvånad. AIK (fotbollen & hockeyn) har en tendens att skjuta utanför målet allt för ofta. Sedan tror jag inte att man har hängt med i utvecklingen. Vi supportrar KRÄVER och FÖRVÄNTAR oss mer idag än vad vi gjorde för 20 år sedan när man var glad över om det gick att köpa ett AIK-klistermärke.

  4. Marie skriver:

    Kiruna. Japp det gör det. Går som smör i solsken. Att hockeyn dessutom envisas med att ta fram 1921-grejer visar ju faktiskt att dom inte har speciellt mkt koll.

  5. BankOnPlank skriver:

    Säljer själläftäå tröjor med texten ”Skellefteå AIK – Ishockey sedan 1943”? Det borde dom faktiskt göra. 🙂 Fast med tanke på hur insatta dom är i sin egen historia så kommer väl majoriteten av nedan omnämnda tröja att skeppas till norr.

Kommentera

