Tre bilder från PROZACs mobil…

Från kungligt bra plats i Läkerol Arena såg undertecknad AIK bli besegrade av ett heltaggat Brynäs IF i lördags. Medan min lillebror (brynäsare) satt och jublade till vänster om mig så satt Klabbe till höger om mig och kläckte ur sig det ena bloggmaterialet efter det andra. Tyvärr har jag druckit bort allt som Klabbe sade under matchen, men Roger Melin sammanfattade i alla fall 3 – 4 förlusten väldigt bra i Expressen. Ja, det var för svajigt… Det var även med blandade känslor som undertecknad beskådade Josh MacNevins återkomst i AIK-tröjan. Samtidigt som det var kul att se honom i AIK-tröjan igen så såg han stundtals väldigt bortkommen ut. Kvällens STÖRSTA BESVIKELSE stod dock inte AIK för… Här hade man sett fram emot att få se Brynäs IF:s Ice Projection, men de körde det uppenbarligen inte. AVGÅ !!!

Det analoga matchprogrammet lever !!! Ja, i Gävle i alla fall… För endast 20 kronor fick man ett fylligt matchprogram på hela 48 sidor. Värt att nämna är att varje matchprogram är numrerat och fungerar således även som en lott. Köper man ett program så är man alltså med i sju dragningar med vinster från olika företag så som Klockmaster, OLW, Eckerölinjen, Brynässhopen m.fl. Behöver jag tillägga att papperet och trycksvärtan luktade underbart gott ?!? He, he…

Mina vänner… Idrott är farligt, ja faktiskt avsevärt farligare än en hel del annat som man kan utsätta sin kropp för. Så här überskön ser PROZAC:s högra fot ut, mer än en vecka EFTER att jag skadade mig i Enköping. Rök tre paket cigg om dagen, drick en liter sprit till frukost och stoppa fingrarna upprepade gånger i vägguttaget… jag lovar att DET känns bättre i kroppen än vad det gör efter ett innebandypass.

Hur som helst… AIK vs. Hv71 om mindre än 24 timmar. Känns som att det är dags för en vinst nu, vi ses på Hovet om jag lyckas halta mig dit.

Kommentera

