AVGÅ HAMRÉN !!!

#55 Linus Videll – ligger på en stabil tredjeplats i den interna poängligan…

Var på Hovet igår, dissade Ungern – Sverige för AIK mot Almtuna IS. Finns inte mycket att säga om matchen mer än att ett väldigt reservbetonat AIK föll med 3 – 4 efter straffar. Den som imponerade mest på mig var faktiskt Almtunas Daniel Hermansson, han var riktigt bra och gjorde dessutom 2 mål och 1 assist.

För Er som vill läsa mer om matchen så hänvisar jag till Marie Hallman som sin vana trogen skrivit en lysande matchrapport. Jag orkar inte knåpa ihop något, är trasig efter att ha snurrat runt i Stockholms uteliv igår kväll. Varför lär man sig aldrig ?!?! Ja, ja… det kanske kan vara lärorikt att må som en hammarbyare (Hej Jocke Cronér) ibland.

Kanske återkommer med AIK:s kedjor på måndag, de var minst sagt reservbetonade mot Almtuna IS. Jonas Liwing spelade forward bland annat, vilket han faktiskt gjorde riktigt bra.

Hur som helst, måste sluta. Huvudet är på väg att lossna.

Poängligan är i alla fall uppdaterad, håll till godo…

10 Responses to AVGÅ HAMRÉN !!!

  1. evander skriver:

    Tack för poängligan prozac!!!!

  2. BankOnPlank skriver:

    Jag har två frågor..
    1. Var det bara jag som satt och längtade tillbaks till AIK – Syrianska ungefär 90% av matchen?
    2. Nr 33 gled runt på isen?! VA?! Vafan?! Va?! Vem? Vad? OCH VARFÖR?!

    Min tjuvaktiga polare snodde den fina handskrivna listan där laguppställningen stod så jag har ingen aning om vem denna ”Nr 33” var.

    Avgå alla!

    • PROZAC skriver:

      BankOnPlank – Mycket trevligt att träffa Dig inne i baren. Vad gäller Dina frågor…

      1. Ja, Du var nog ganska ensam om att längta Dig tillbaka till den icke-matchen.
      2. KUNG Engblom har gjort comeback, visste Du inte det ?!?!?! 😉

      • BankOnPlank skriver:

        Tack detsamma!

        ”Om jag nu går bort och bereder plats för er, så skall jag komma tillbaka och hämta er till mig, för att också ni skall vara där jag är. (Joh 14:3)”

        Vad dum jag är.. Står ju svart på vitt i bibeln.

      • PROZAC skriver:

        BankOnPlank – Bra där… Bibeln är väldigt intressant, läser böckernas bok alldeles för sällan dock. Ska försöka ändra på det… Måste bara bjuda på en av PROZAC:s många favoriter.

        ”Bättre bo i en vrå på taket än dela hus med en grälsjuk hustru. (Ords 21:6)”

        I modern tappning skulle det kunna bli…

        ”Bättre hänga på Hovet och titta på AIK än att vara i ett risigt förhållande med en brud som tvingar Dig att titta på Idol. (PROZAC 74:1)”

  3. Fredrik N skriver:

    Vill bara påpeka att Almtuna också var reservbetonat. 7 ordinarie saknades.

  4. Adam K skriver:

    Hmm är Zednik kvar i AIK?

    • PROZAC skriver:

      Adam K – så här ligger det till.

      Är Zednik kvar i AIK = NEJ.
      Är Zednik kvar i mitt medvetande = JA.

      Just nu pågår en svår bearbetningsprocess där jag försöker hantera Zednik, senare steg i processen är att försöka förtränga Zednik.

Kommentera

