Bång, Bevingade ord & Beck !!!

Ӏr man AIK:are och har blivit uppfostrad av AIK,
så går man inte till Djurgården för då pissar man på klubbmärket.”

#20 Daniel Bång – AIK

…………………………………………………………………………………………………………………………………..

Ni som vill läsa intervjun med Daniel Bång i Aftonbladet där han bland annat säger ovan bevingade ord kan med fördel klicka HÄR

…………………………………………………………………………………………………………………………………..

Sanslös fredag… Ja, ha ha… Vad ska man annars skriva ?!?! Mina ord börjar nämligen att ta slut. Jag vet inte längre vad jag ska skriva nu när AIK överträffar sig om och om och om igen.

Dessutom befinner jag mig i någon form av chock.

Att AIK kunde ta två matcher var hanterbart, men TRE RAKA !!! Det finns liksom inte… Eller jo, det är precis vad det gör. 🙂

Som jag skrev för några dagar sedan så håller Viktor Fasth på att döda denna kvartsfinalserie. Ikväll var Viktor Fasth (som vanligt) helt fenomenal i buren. Och på tisdag inför ett kokande Hovet har jag svårt att se att inte Viktor Fasth kommer att spela som i trans igen.

En match från semi… GALET !!!

Tyckte f.ö. att det var underbart att se surkärringen Johan Davidsson studsa runt som en tolvåring med DAMP. Vilken pajas Du är Johan Davidsson, inte konstigt att Linda Lampenius stack…

Ha, ha… 3 – 1 nere i Kinnarps Arena.

3 – 0 i matcher.

Nu kör vi !

……………………………………………………………………………………………………………………………………

Mora IK is BECK in Kvalserien !!!

Ja, okej… Jag kunde inte låta bli. Men jag måste bara hylla Mattias Beck som varit helt fenomenal sedan han fick lämna AIK. Ikväll sköt Mattias Beck sitt Mora IK till Kvalserien genom att göra matchens enda mål i mötet mot VIK Västerås HK KK. Matchen slutade 1 – 0, som Ni säkert redan räknat ut… 🙂

2 Responses to Bång, Bevingade ord & Beck !!!

  1. Eddie skriver:

    Undrar om Frazze skriver under på det Bång säger? 😉

Kommentera

