In Bång we trust !!!

Näste man att förlänga sitt kontrakt med AIK blev Daniel Bång. Anders Gozzi kallar Daniel Bång för kulturbärare och undertecknad kan inte göra annat än att hålla med, en klockren beskrivning…

Daniel Bång ÄR verkligen en svartgul kulturbärare. Sedan Daniel Bång debuterade i AIK säsongen 05/06 har han kämpat, kastat handskarna och gjort flertalet episka mål.

Eftersom det snart är derby igen så passar det alldeles ypperligt att slänga upp ett av Daniel Bångs många klassiska mål… 🙂

12 Responses to In Bång we trust !!!

  1. Brynäsredaktionen skriver:

    Hejsan hoppsan, har herrn drabbats av nån släng av bloggonani? Hinner ju knappt läsa ett inlägg innan nästa dyker upp… 😉

    • PROZAC skriver:

      Yo Ståhlis…

      Jag försöker bara hålla en konsekvent inkonsekvens i mina uppdateringar. Tror att jag är väldigt nära att lyckas… 😉

      • Brynäsredaktionen skriver:

        Du menar ”blogga upp till ett varje-dags-snitt”…haha, jag förstår! 😉

      • PROZAC skriver:

        Nja, två inlägg på ett dygn, inget nästkommande, tre nästa, argt inlägg på Golden Hill, ett blogg inlägg till, koma i två dagar, inget på en månad o.s.v. Trodde allt var solklart.

  2. Z skriver:

    Onanera på, men skaffa en mail Prozac först. Hörde att du var sugen att delta av BB på http://paper.li/TheDailyHockey

    Hoppas det stämmer.. Så hör av dig när du kan/vill

    • PROZAC skriver:

      Z – kommer att höra av mig när jag är nykter i Maj. TheDailyHockey är en riktigt skön idé som jag gärna hoppar på. Ska onanera klart först bara…

  3. Webmaster skriver:

    .
    Frågan är vilken karriär den
    gode Mark skulle satsa på …
    .

  4. Z skriver:

    Gött men nyktra till innan dess och hör av dig… Till dess kan du väl börja använda ditt twitterkonto för att posta ut dina inlägg. Vad heter du på twitter?

  5. BankOnPlank skriver:

    MacNevin finns med i laguppställningen mot dififabapaifgården!!! 😀 Det gör också Bång!!

    Det är fan så att man blir religiös!

    Har förresten bylingen sagt något om derbyt? Jag förväntar mig att jag bli upphämtad i målad grisbil och ledd in på arenan iförd handfängsel. Förhoppningsvis får alla AIK:are varsin tvångströja och minst 2 hinkar lugnande.

    Krossa apgården!!!

    • PROZAC skriver:

      BankOnPlank… 😉 Ja, man blir nästan religiös…

      Apropå grisbil… Fick Sedlighetsroteln på hjärnan nu. 🙂

      Ring snuten, säg åt dem att.. Sätt på blå ljusen !!! Yao yao yao !!!
      Ring snuten, säg åt dem att suga på k*ken… Hao hao hao !!!
      Ring snuten, säg åt dem… Har ni inte ryckt ut än ?!?! Yao yao yao !!!

      Krossa dif, hata dif, men viktigast av allt…. ÄLSKA AIK !!!

Kommentera

