Kan det bli sämre ?!?!

Skellefteå AIK vs. AIK 6 – 1

äckel-dif vs. Färjestad BK 5 – 1

Nej, jag ska inte hänga mig… Men man blir bara så skapligt trött på allt vad sport och idrott heter ibland. Gaaaaaaaaaaaah !!!

 

8 Responses to Kan det bli sämre ?!?!

  1. BankOnPlank skriver:

    Jag föreslår att vi låter Engblom stå mot slöddertälje. 🙂

    • PROZAC skriver:

      Japp, David Engblom visade ju riktigt fin följsamhet i målet igår. Tror inte att Bjurling har något emot att kliva åt sidan för Engblom.

  2. Brynäsredaktionen skriver:

    Lugn, BIF fixar festen imorgon…

  3. BankOnPlank skriver:

    Skjuter upp alkoholismen ett tag till 😀
    Och jag tyckte att jag såg dig idag Prozac (jag står alltid och lurkar utanför ingången till sittplats i jakt på tappade tusenlappar och guldklockor)men jag tänkte att du inte ville bli störd om du nu fortfarande jagar vakten.

    Matchen trodde jag in i det sista att AIK skulle förlora. Och slutgrejen med öppet mål och två AIK:are som leker demokrati fick mig att garva högt. Dom skulle ha passat Fasth för han hade fan satt den. 😀 Och vem var det som under avtackningen visade två gånger i rad att han faktiskt kunde sätta pucken i öppet mål från 4 meter? En underbar kväll!

    Krossa isapa!!!

    • PROZAC skriver:

      BankOnPlank – Tänk om man var lika smart som Dig… Mina inre organ blev duktigt alkoholmarinerade igår. Dessa lördagsmatcher är livsfarliga. 😉

      Stämmer nog att Du såg mig när jag hetsade iväg mot Hovets Hörna igår. Jag har det officiella rekordet på sträckan A24 – Hovets Hörna. Kanske tappade jag en 500-ing eller två på vägen dit igår. Dagens kontoutdrag vittnar om det i alla fall.

      Vad gäller den übersexiga vakten så fick jag veta enligt säkra källor att hon var på Hovets Hörna igår i en av pauserna. Lyckades missa det… Helt otroligt.

      Matchen, ja vad säger man om den ?!?! Rudslätt kan skjuta, eller har jag drömt alltihop ?!?! F.ö. var det Nemeth som briljerade under ”avtackningen”… Mycket riktigt en underbar kväll. Nu blir det en lugn period fram tills 120-års kalaset. Då ska djurgårdshuvudena rulla och AIK segra !!!

  4. Marran skriver:

    Åker till Stockholm redan på lördag och börjar ladda i smyg inför den stora dagen som givetvis firas på plats. Det ska bli underbart att få vara på plats och se Gnaget spela hockey igen. Vid vinst mot dif så spelar vi sexpoängsmatch mot Frölunda på torsdagen.

    Fan att idrott kan vara så underbart.

Kommentera

