VIRUS DE LUXE… Dag 5

Höjdpunkten i matchen mellan AIK – Frölunda Indien förevigat av Jojje…

Det här liknar ingenting längre… Jag hade mina förhoppningar om att vara bra till morgondagens (läs tisdagens) drabbning mot Skellefteå AIK. Istället håller hostan och febern i sig… 😦

Dessutom fick jag mig en skaplig utskällning av Klabbe för att jag lät en Mirandanalle illustrera förra inlägget. Jag vet…han har rätt. My Bad.

Hoppas denna bild fungerar bättre !!!

Det enda som fattas just nu är att någon ställer sig och börjar skjuta genom mitt fönster så att jag får ligga platt mot mitt kalla golv.

Nåväl…

Matchen igår avnjöts via radio. Jag vet inte hur många av er som tänkt på det men en match låter ju faktiskt bättre än vad den är när man lyssnar på SR. Lasse Granqvist kan ju exempelvis få torkande målarfärg till att bli rena rama radiounderhållningen. Nu var det inte han so refererade igår, men Ni vet vad jag menar.

Fick sms av vännerna efter matchen som dock indikerade på att matchen var allt annat än bra. Virrigt AIK-försvar, lamt anfall och icke-hockey ända fram till slutsignalen, då Daniel Bång tydligen bestämde sig för att ge publiken lite mervärde.

Lyckades faktiskt se sekvensen på Sportspegeln då Daniel Bång sopar på Frölundas Robin Lindqvist. Mycket vackert, det räddade det mesta av min annars katastrofala söndag…

Avslutar med två sköna sms ang fighten/bilden/Bång…

 

”Jojje gör det igen… KOM DÅ BAJEN !!!”

– sms:at av exhalterad Adde –

&

”Bångs fight kändes lite som att man lyckas få stånd…
…först EFTER samlaget.”

– sms:at av sex-ikonen, hunken och kvinnofavoriten Klabbe –

2 Responses to VIRUS DE LUXE… Dag 5

  1. P skriver:

    Det var ju bara pinsamt av ”Beng” att börja slåss .. Han blir avstängd och rått laget blir försvagat. Men huliganmentaliteten verkar bita in sig på de flesta …

    • PROZAC skriver:

      P – Huliganmentaliteten ?!?! Så alla hockeyfans på andra sidan oljeutsläppet som tycker att Tie Domi var en hjälte bär på en huliganmentalitet ?!?!

      Innebandy är en trevlig ”sport” och om jag inte är helt ute och cyklar så finns det ett lag i närheten av Dig som heter Pixbo (bara namnet !!!). De behöver Ditt stöd och alla skulle bli glada om Du fortsatte ägna all tid åt innebandyn istället för hockeyn…

Kommentera

