Ikväll upphör universum…

…att existera för några timmar. Ikväll spelas ett episkt derby mellan storebror AIK och lillebror äckel-dif. Hela världen och övriga universum vänder blickarna mot Globen klockan 19:00 ikväll.

Jag har sett AIK besegra äckel-dif ett antal gånger genom åren och det finns inget underbarare. Ikväll hoppas jag att AIK-spelarna tänker SM-Final 1984, ikväll hoppas jag att AIK-spelarna tänker Kvartsfinal 1997, ikväll hoppas jag att AIK tar steget förbi äckel-dif i tabellen.

Alla tänkbara medel är tillåtna.

Jag vill se Patric Blomdahl slita huvudet av David Printz. Jag vill se Viktor Fasth klyva Nils Ekman på mitten med sin målvaktsklubba. Jag vill se Roger Melin plocka ut Hardy Nilssons löständer…

Jag vill inte bara se AIK vinna, jag vill se AIK förnedra dif !!!

Det är dags nu !!!

9 Responses to Ikväll upphör universum…

  1. Limpan skriver:

    SÅ JÄVLA RÄTT!!
    TAGGA TILL NU!

    KOM IGEN GNAGET!

  2. Stefan Andersson skriver:

    Ju jävlar kör vi…Kul att bloggen vaknat till liv igen!!

  3. Mange Jähresten skriver:

    Hahahaha! Du hade ju helt rätt. Så jävla underbart! Och nu förstår man varför området kring Globen kallas Slakthusområdet 🙂

    • PROZAC skriver:

      Oj oj Mange. Det var DEN HÄR matchen Du borde ha varit på. Jag träffade Henke innan matchen och han var helt lyrisk. På söndag gör vi om detta. dif är enbart med för att vi ska kunna trycka ner dem.

  4. Rally Kalle skriver:

    Grattis till sergern 😉 Det blir väl Djurgården vi får möta i kvalserien nu istället 😉 he he

    • PROZAC skriver:

      Tjena Fredrik, och tack !!! Så fort baksmällan gått över ska jag skriva några rader om den episka kvällen i Globen. I huvudstaden råder det glädje efter AIK:s seger, men över stadsgården hörs ljudet från skansen av tusen gråtande apor…

      Lovely !!!

Kommentera

