AIK Hockey Quiz – Del 2

Spelaren på bilden är MEST känd för att han…

1 …har ont i RYGGEN.
X …har ONT I RYGGEN.
2 …HAR ONT I RYGGEN !!!

Den som först inkommer med rätt svar vinner ett gratis besök på valfri kiropraktorklinik i Stockholms Län.

7 Responses to AIK Hockey Quiz – Del 2

  1. Mr B skriver:

    Jag gissar stegvis i ordningen 1 X och 2. Väljer dock att avstå från förstapriset då ett besök hos en kiropraktor avskräckte mig från fler behandlingar av dessa i onödan. Likheten med tandläkarbesök är slående: Det gör ont OCH kostar måååånga pengar!

    Fast kiropraktorn gav mig ingen bedövning eller en rolig leksak efteråt för att jag varit duktig…

  2. Mr B skriver:

    Bajengnagaren som inte platsade i finrummet…

  3. Mr B skriver:

    Vad svamlar DU om?! Kolla länken jag gav dig ang Bajengnagaren, vetja! 😀

  4. Mr B skriver:

    Haha, du får tåla. Jag är på rethumör idag…och helt osant är ju inte uttrycket heller 😉

Kommentera

