Statistik (omgång 36)

Richard Gynge – ledare av AIK:s interna poängliga.

Med anledning av att AIK:s egen hemsida stagnerat så pass att man inte ens presenterar poängligan längre så tar AIK är hockey, hockey är AIK !!! sitt ansvar och slänger upp den kompletta poängligan.

Några reflektioner…

  • Innan säsongen så trodde jag faktiskt inte att Richard Gynge skulle ligga i topp. Trodde att Christian Sandberg och Daniel Bång skulle alternera på förstaplatsen.
  • Noterar att Dick Tärnström inte öser in lika många poäng som förra året. Kanske kommer han igång till Kvalserien ?
  • Ledare av utvisningsligan är Per Savilahti-Nagander med 82 minuter, ”tätt” följd av Daniel Bång med 76 minuter. Nu håller vi tummarna för att de tar sig över 100-strecket…
2 Responses to Statistik (omgång 36)

  1. Sara skriver:

    Ehm. Hur kan du påstå att bilderna är mörka?:-S

    • PROZAC skriver:

      Hmmm, kan ju vara min bildskärm som inte riktigt återger ljuset/kontrasten…

      När jag kollar bilderna igen så konstaterar jag att det bara är NÅGRA bilder som är mörka.

      Jag får skylla på skärmen eller att John Blund kastat för mycket grus i ögonen på mig…

Kommentera

