2:a December – #2 Mats Thelin (bild)

Bara man söker så finner man. Hittade till slut en bild på Mats ”Mördarn” Thelin i AIK:s klassiska matchställ… Om jag inte är helt ute och åker skridskor på hal is så är bilden från säsongen 88/89.

Kuriosa under avdelningen väldigt övrigt – Efter att Pioneer under en längre tid sponsrat AIK Hockey så lyckades jag tjata på min farsa så att han köpte en stereoanläggning av det märket. Vem sade att sponsring inte betalar sig ?

One Response to 2:a December – #2 Mats Thelin (bild)

  1. Daniel skriver:

    Kul grej det där med stereon.

    Det var visserligen slumpen men jag var väldigt stolt över min JVC stereo när jag var liten.
    JVC var länge tröjsponsor till mitt kära Arsenal.

Kommentera

